Klantenservice

Wij beheren onze producten en webshop met liefde en de grootste zorg. Toch kan het zijn dat je niet helemaal tevreden bent. 

Brazzle-up! beschikt over een klachtenprocedure en behandelt jouw klacht overeenkomstig deze procedure. Als je niet tevreden bent, laat dit ons dan weten. Doe dit direct nadat je een gebrek hebt ervaren. In drie stappen wordt jouw klacht behandeld:

  1. Stuur ons een e-mail op contact@brazzle.nl waarin je duidelijk en volledig je klacht beschrijft, eventueel met foto als dit wenselijk is.
  2. Wij behandelen jouw klacht binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als ons niet alles voldoende duidelijk is, zullen wij contact met je opnemen voor meer informatie.
  3. Mocht een langere verwerkingstijd nodig zijn dan ontvang je van ons een ontvangstbevestiging binnen deze 14 dagen. Hierin staat een indicatie van de datum waarop je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 

Wij willen jou tevreden stellen en een passende oplossing bieden. Hiervoor dien jij als consument ons in ieder geval vier weken de tijd te geven om de klacht op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Via de website https://www.degeschillencommissie.nl/ kun je het geschil voorleggen.